torsdag 8. april 2010

Glutenfritt i København?

I morgen drar jeg til Kjøbenhavn! Jeg skal være der til mandag sammen med min kjæreste. Drar for å ta en liten (forsinket) påskeferie og bare kose oss. Gøy!

På forhånd har jeg selvsagt gjort research (google) hva angår glutenfritt i Kjøbenhavn og det er ikke særlig mye (egentlig ingenting) jeg har funnet. Har vært i danmark maange ganger før, og min personlige erfaring er at Norge og Sverige egentlig er ganske mye bedre på dette enn danskene!

Siden jeg nå har startet denne glutenfrie bloggen skal jeg gjøre mitt beste for å finne ut hva Kjøbenhavn har å tilby (og ikke tilby) oss cøliakere.

Har pakket en pakke med knekkebrød (semper havreknäcke) for å spise til frokost og resten tar jeg som det kommer!

God tur til meg :)

2 kommentarer:

  1. Neinei, det burde jeg da ha skrevet til deg før du dro. Jeg tenkte ikke på det. Sjekket du ut Irma? Ligger blant annet i kjelleren på Illum og like ved Hovedbanegården

    SvarSlett
  2. Hur gick det? Jag var i Danmark förra helgen och min erfarenhet var INTE bra!!

    SvarSlett